Ако сте збунети околу она што е copywriting како и повеќето луѓе, тогаш продолжете со читање до крајот. Во суштина, тоа е секое пишување остварено за бизнис, до точка на продажба на производ или услуга. Редовно се користи за да ги поттикне луѓето да размислуваат за брендот /производот. Освен вестите или уредничкото пишување, copywriting е поврзан со изнаоѓање на начин за добивање на желба на читателот да направи потег да купи, да се претплати на емаил, или да остане ажурирани со вестите /производите.
Copywriting-от е без сомнение насекаде - реклами, брошури, веб-страници, електронски пораки, каталози, па дури и сега, на социјалните медиуми. Неколку случаи на ефективното пишување вклучуваат:
Сигурни сме дека сите овие се препознатливи за вас. Можеби и вие имате капацитет да креирате вакви слогани за брендови кои одлично продаваат. Тие градат чувство на припадност спрема брендот, предизвикуваат позитивни чувства, ја кажуваат клучната порака и не потсетуваат на целта на постоењето на брендот/производ. Бидејќи сајтот е суштинска цел на компанијата за онлајн присуството, треба да се концентрираме на тоа како неверојатниот Copiwriting може да има било каков ефект.
ГРАДЕЊЕ НА СЛИКА ЗА БРЕНДОТ
Вашиот веб сајт може да биде главниот контакт со потенцијалниот клиент со вашата компанија. Дизајнерскиот изглед на веб страната е основен за успехот,но тоа е само 50% од работата. Ако има недостаток на содржина или насока за тоа што треба да направите, може да видите висока стапка на отскокнување. На ваков начин е критично да пренесувате разни пораки на вашата веб страница: сликата за вашиот бренд - дали би рекле дека сте забавни, вистинските за нив, безбедни? Ќе ви биде полесно ако вашиот клиент дојде и има потреба од помош - дали имате на вашата веб страна разговор во живо, образец за прашања, најчесто поставувани прашања? Што сте изработиле претходно - портфолио на минати дела, кои се вашите клиенти и препораки? Ова укажува на општ впечаток на вашата компанија и бренд. Веб-страницата е следователно не само премин кон препознавање на она што го правите, туку и како го правите тоа, и понатаму начин да ги убедите потенцијалните клиенти зошто би требало да ве одберат од големиот број на конкуренти кои даваат слична услуга.
ОПТИМИЗАЦИЈА НА ВЕБ СТРАНАТА (Search Engine Optimization)
SEO е најдобриот пристап за добивање на сообраќај органски, односно како резултат од пребарување на пребарувачите. Како рангирате кога некој пребарува клучен збор сроден со вашиот бизнис на некој од интернет пребарувачите е базирано на различни фактори. Ние нема да навлегуваме длабоко во оптимизацијата, туку едноставно ќе кажеме како содржината има несомнено важна улога во подобрувањето на рангирањето на вашата веб страна. Не се работи само за копирање на неколку параграфи од веб страната на вашиот конкурент и залепено на сопствената, особено како содржина. Како прелиминарна, тука е листата на правила за да се сеќавате кога пишувате содржини за вашата веб страна при оптимизација:
Квалитетот на содржината - дали вашата содржина е корисна за вашите читатели? Дали е информација со вредност, нешто што не може да се открие на друго место?
Истражувања за клучни зборови - какви зборови ќе пребараат луѓето на интернет пребарувачот за да допрат до базата на вашата веб страна?
Искористување на клучните зборови - ако сте во бизнисот на козметички услуги на пример, ќе треба често да ги употребувате овие зборови на вашата веб страна. Колку повеќе овие применливи зборови се користат како дел од обезбедувањето квалитетна содржина на вашата веб страна, толку е поедноставно за клиентите кои тоа го бараат да ги пронајдат потребните веб страни.
Нова содржина - со сигурна јасна содржина на вашата веб страна, таа доаѓа до подобро рангирање и повеќе сообраќај. Имајќи блог на вашата веб-страница која ги објавува вообичаените квалитетни содржини е последица на одличен степен на ефикасен пристап за подобро рангирање.
USER EXPERIENCE (UX)
За она што ќе разговараме тука - UX длабински навлегува во размислувањата на корисниците - нивните потреби, она што тие го ценат, нивните капацитети, нивните ограничувања. Кога го интерпретираме тоа во веб дизајн, потребно е да размислуваме на тоа да ја подобриме природата на интеракцијата на клиентот со производот/услугата.
Па, како тука доаѓа до израз Copywriting? Бидејќи зборовите на страницата ќе им покажат на вашите читатели што можат да направат, ќе им ги покажат вашите најдобрите пракси и ќе им овозможат да откријат што им е потребно.
Copywriting-от за UX на овој начин ги осигурува вашите читатели да ја лоцираат содржината што им е потребна без многу напор и ќе послужи за да ги управува нив кон нивните последователни фази - било да е тоа да откриете повеќе информации за вашиот производ, да се согласите да прифатите претплата на newsletter или да купите.
Претпоставуваме дека сега добивте претстава за она што е Copywriting. Дизајнерот + copywriter-от треба да работат заедно за да ги предвидат следните прашања/чекори на клиентите и да ги насочат.
Посетете го курсот кој го имаме токму за оваа тематика. Применливо и потребено е буквално во секоја област, затоа доколку сеуште немате лице кое е доволно спремно во вашата компанија, или сте лице кое сака да ги зголеми и подобро своите вештини, тогаш сте на вистинското место.
Наш предлог за вас е овој курс ТУКА