Немате ставки во вашата кошничка.
Пребарување
Filters

Дигитален маркетинг

До крајот на курсот, ќе знаете како да ја дефинирате вашата публика, да сетирате кампањи, да управувате со најзначајните маркетинг канали, како и да донесете сообраќај од истите, но и да ги анализирате добиените резултати. Ќе можете да ги спроведете истите чекори на работа или за вашите клиенти. Курсот е во времетраење од 34 часа. Почеток: 01.04.2019 година, 18:00ч. и 20.05.2019 година, 18:00ч.
Шифра: 15
ден 15.000,00
- +

Дали сакате да научите вештини во дигиталниот маркетинг кои ќе ви помогнат да го унапредите вашиот бизнис или кариера?

 

Во времетраење од 34 часа обука и практични примери кои ќе можете да ги следите, ова е најсеопфатниот курс по Дигитален маркетинг.  Ќе започнете со основите, а ќе завршите со исклучително високо ниво на знаење, а сето тоа нашите предавачи ќе ви го покажат и практично чекор по чекор.

 

До крајот на курсот, ќе знаете како да ја дефинирате вашата публика, да сетирате кампањи, да управувате со најзначајните маркетинг канали, како и да донесете сообраќај од истите, но и да ги анализирате добиените резултати. Ќе можете да ги спроведете истите чекори на работа или за вашите клиенти.

 

Курсот е во траење од 34 часа. 

 

Што ќе научите на курсот за Дигитален маркетинг:

 

Вовед во дигитален маркетинг

✓ Основи на маркетинг процесот и како тие се применуваат во рамките на дигиталниот маркетинг

✓ Развој и историја на дигиталниот маркетинг

✓ Funnel маркетинг

✓ Главни канали и медиуми

✓ Краток тест со прашања

 Digital Marketing strategy

✓ Како да го дефинирате бизнисот

✓ Како да се дефинира целната публика

✓ Дефинирајте позиционирање, тон на комуникација

✓ Идентитет на брендот (Зошто е важно, како да се држиме до идентитетот на брендот, Алатки за користење ако не сте дизајнер)

 Facebook маркетинг

✓ Таргетирање(Core targeting, Custom Audiences, Lookalike Audience)
✓ Ad Formats and placements
✓ Буџетирање (Minimum Ad spent, Менаџирање на буџетиво однос со цели)
✓ Ad Creative (visual, relevant, strong call to action)
✓ Split Testing (product image/people image, headline, placement, targeting, bid type…)
✓ Анализа и извештаи (Facebook Pixel)
✓ Сетирање на фејсбук бизнис акаунт

✓ Краток тест со прашања              

 Инстаграм маркетинг

✓ Сетирање на бизнис акаунт

✓ Креирање на содржина

✓ Известување

✓ Како да ги зголемите следбениците (трикови и алатки)

✓ Hashtags: цел и употреба

✓ Инста приказни

✓ Анализа

✓ Shopping features

  SEM and SEO/ Google Adwords

✓ Што претестатува Search Engine Marketing и Search Engine Optimization

✓ SEM oснови и принцпи 

✓ SEО основи и принцпи

✓ Google Adwords – видови камапањи и set up на кампањи

✓ Вежба

 E-mail маркетинг

✓ E-mail маркетинг кампањи и решенија ( Mailchimp, Sendgrid, итн.)

✓ Вовед во Mailchimp

✓ Креирање е-маил маркетинг стратегија (B2B и B2C)

✓ A/B split testing кампањи

✓ Како да зголемите вашата е-маил листа

✓ Содржина

✓ Pop-ups, Opt-ins и GDPR

✓ Google Analytics

✓ Анализа на Mailchimp

✓ Email Growth hacking алатки

✓ Lead generation

- Вежба

LinkedIn маркетинг

✓ Сетирање и оптимизација

✓ Connections

✓ InMail

✓ Вирални објави, зголемување на сообраќајот на веб страната

✓ LinkedIn групи

✓ Сетирање на страница на компанијата

 

 

За кого е наменет овој курс?

  • Дигитални маркетери и сите останати вработени во маркетинг агенција
  • Имате сопствена компанија
  • Сакате да започнете свој онлајн бизнис
  • Имате сопствен блог или онлајн продавница
  • Студенти
  • Секој кој што сака нов предизвик во кариерата.

 

Предавачи:

Калин и Елена

Горјан - OutletON

Дарко Иваноски - SEO консултант вработен во Tricycle Ltd .Малта  

Викторија Лоба - инфлуенсер

Гостин предавач од маркетинг агеницја, и гостин предавач од македонска успешна компанија.

 

 

 

Дали сакате да научите вештини во дигиталниот маркетинг кои ќе ви помогнат да го унапредите вашиот бизнис или кариера?

 

Во времетраење од 34 часа обука и практични примери кои ќе можете да ги следите, ова е најсеопфатниот курс по Дигитален маркетинг.  Ќе започнете со основите, а ќе завршите со исклучително високо ниво на знаење, а сето тоа нашите предавачи ќе ви го покажат и практично чекор по чекор.

 

До крајот на курсот, ќе знаете како да ја дефинирате вашата публика, да сетирате кампањи, да управувате со најзначајните маркетинг канали, како и да донесете сообраќај од истите, но и да ги анализирате добиените резултати. Ќе можете да ги спроведете истите чекори на работа или за вашите клиенти.

 

Курсот е во траење од 34 часа. 

 

Што ќе научите на курсот за Дигитален маркетинг:

 

Вовед во дигитален маркетинг

✓ Основи на маркетинг процесот и како тие се применуваат во рамките на дигиталниот маркетинг

✓ Развој и историја на дигиталниот маркетинг

✓ Funnel маркетинг

✓ Главни канали и медиуми

✓ Краток тест со прашања

 Digital Marketing strategy

✓ Како да го дефинирате бизнисот

✓ Како да се дефинира целната публика

✓ Дефинирајте позиционирање, тон на комуникација

✓ Идентитет на брендот (Зошто е важно, како да се држиме до идентитетот на брендот, Алатки за користење ако не сте дизајнер)

 Facebook маркетинг

✓ Таргетирање(Core targeting, Custom Audiences, Lookalike Audience)
✓ Ad Formats and placements
✓ Буџетирање (Minimum Ad spent, Менаџирање на буџетиво однос со цели)
✓ Ad Creative (visual, relevant, strong call to action)
✓ Split Testing (product image/people image, headline, placement, targeting, bid type…)
✓ Анализа и извештаи (Facebook Pixel)
✓ Сетирање на фејсбук бизнис акаунт

✓ Краток тест со прашања              

 Инстаграм маркетинг

✓ Сетирање на бизнис акаунт

✓ Креирање на содржина

✓ Известување

✓ Како да ги зголемите следбениците (трикови и алатки)

✓ Hashtags: цел и употреба

✓ Инста приказни

✓ Анализа

✓ Shopping features

  SEM and SEO/ Google Adwords

✓ Што претестатува Search Engine Marketing и Search Engine Optimization

✓ SEM oснови и принцпи 

✓ SEО основи и принцпи

✓ Google Adwords – видови камапањи и set up на кампањи

✓ Вежба

 E-mail маркетинг

✓ E-mail маркетинг кампањи и решенија ( Mailchimp, Sendgrid, итн.)

✓ Вовед во Mailchimp

✓ Креирање е-маил маркетинг стратегија (B2B и B2C)

✓ A/B split testing кампањи

✓ Како да зголемите вашата е-маил листа

✓ Содржина

✓ Pop-ups, Opt-ins и GDPR

✓ Google Analytics

✓ Анализа на Mailchimp

✓ Email Growth hacking алатки

✓ Lead generation

- Вежба

LinkedIn маркетинг

✓ Сетирање и оптимизација

✓ Connections

✓ InMail

✓ Вирални објави, зголемување на сообраќајот на веб страната

✓ LinkedIn групи

✓ Сетирање на страница на компанијата

 

 

За кого е наменет овој курс?

  • Дигитални маркетери и сите останати вработени во маркетинг агенција
  • Имате сопствена компанија
  • Сакате да започнете свој онлајн бизнис
  • Имате сопствен блог или онлајн продавница
  • Студенти
  • Секој кој што сака нов предизвик во кариерата.

 

Предавачи:

Калин и Елена

Горјан - OutletON

Дарко Иваноски - SEO консултант вработен во Tricycle Ltd .Малта  

Викторија Лоба - инфлуенсер

Гостин предавач од маркетинг агеницја, и гостин предавач од македонска успешна компанија.

 

 

 

Напишете сопствен осврт
  • Само регистрирани корисници можат да пишуваат коментари
  • Лош
  • Одлично
Ознаки за производ